ببینید | دانلد داک

«دانلد داک»، اردک لجوج، سرسخت وکمی هم بی‌اعصاب و دمدمی مزاج والت دیزنی. در اکثر مواقع، در حال غُر زدن و کلنجار رفتن بادیگران است، با این وجود قلبی مهربان دارد و در مقابل ظلم و ستم کوتاه نمی‌آید.
کد خبر: ۱۳۸۷۸۹۹
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 37

واکنش های غیرمنتظره و هیجانی‌ اش در مواجهه با اتفاقات ،با چاشنی صدای منحصربه فردش همواره لحظات مفرحی خلق می کند.

اتفاقات داستان در «شهر اردک ها» واقع در سواحل تخیلی «کالیسوتا»در آمریکا و بین فامیل های دانلد داک جریان دارد. از جمله اسکروج مک داک که به عنوان دایی دانلد داک معرفی می شود.

«اسکروج» همان تاجر خسیس، این بار خیلی به فکر خانواده است! در اولین سریال کارتونی کمپانی والت دیسنی ، او موظف می شود که از خواهر زاده های سه قلوی دانلد مواظبت کند . هیوئی،دیوئی و لوئی، سه اردک شیطان اما با هوش که وقتی دانلد داک به نیروی دریایی پیوست، نگهداری از آنها به اسکروج سپرده شد.از موضوعات به یادماندنی این کارتون یکی باخبر شدن اسکروج از گنجینه یک تمدن قدیمی بود و دیگری آن داستانی که دیدیم یک موجود بدجنس به زوراولین حقوقش را از او گرفت.

کارتون دانلد داک اولین تلاش کمپانی والت دیسنی برای تولید انیمیشنی با کیفیت بود. دانلد داک توسط دیک لاندی و با همکاری فرد اسپنسر، کارل بارکز و جک هانا خلق شد و صدای منحصربه‌فردش توسط کلارنس نش تا زمان مرگش (۱۹۸۵) و پس از آن توسط تونی آنسلمو ادا ‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها